Tour de France je obrovský byznys. Vidíte ho všude. V reklamní karavaně, nekonečném proudu jakýchsi disneyovsky upgradovaných alegorických vozů známých z prvomájových průvodů socialistického Československa osmdesátých let.

V rozměrech naleštěných týmových autobusů, ve kterých každá z dvaadvaceti stájí převáží materiál na údržbu bicyklů v ceně Škody Octavia, jakož i u závodníků s ročními příjmy několik milionů eur. V opulenci odjezdové vesničky, v úsměvech katalogových hostesek. Všude.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se