Kdysi jsme psali básně o vůni a lesku ženských vlasů - a to zejména předtím, než byl vymyšlen šampon. A ono vskutku: jen těžko bude básník dnes skládat básně na téma vůně L'Oréal či lesk kondicionéru od firmy Bvlgari, protože se jim loňská letní edice pojmenovaná Bílý čaj fakt moc povedla. Nejenže by to bylo trapné, ale nejdůležitější v tento moment je to, že si tvorbu básní na téma krása vlasů dávno zmonopolizovaly reklamy.

Není cesty zpět. Přirozená vůně vlasů po všech těch mentolech, eukalyptech, růžích a výtažků z ginga opravdu moc dnešnímu nosu nevoní. Člověk sice může polichotit ženě, že jí dnes krásně voní vlasy, a ona řekne - díky, to je nová edice od Wash and Go - a tím to končí. Potenciální romantik je inhibován.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se