Pokud jde o načasování, musel prezidentskou kandidaturu Vladimíra Franze vymýšlet génius politického marketingu. Na počátku okurkové sezony, kdy národ s úlevou začíná zapomínat na výkony politické reprezentace, se zprvu pomalu na sociálních sítích rozjíždí zdánlivě recesistická akce, která se postupně mění ve vážně zamýšlenou iniciativu - pokud je tedy opravdu vážně myšlena.

Což je na tom všem nejdráždivější. Nic proti Vladimíru Franzovi, tohle není ani tak zpráva o něm. Zkuste si jen porovnat, kolikrát jste v posledních dnech slyšeli něco o něm a kolikrát o kandidátovi nejsilnější strany Jiřím Dienstbierovi, který - což vás možná překvapí - zahájil minulý týden svou oficiální kampaň v Lánech. Nebo o Přemyslu Sobotkovi, což snad má být prezidentský kandidát vládnoucí ODS.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se