Začátek volební kampaně Jana Fischera bohužel potvrdil neblahé tušení: jeho nedávný sebeparodický klip "Honzo, neschovávej se" byl myšlen zcela vážně.

Pondělní Fischerovo vystoupení jako by mělo potvrdit všechny obavy, které po schválení přímé volby (podporovalo ji i toto médium) vyslovovali její odpůrci a skeptici. Před kamerami tu v amatérské napodobenině americké kampaně stál prodavač plastů, který si do projevu nasbíral kompletní sbírku politického kýče a klišé.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se