Před dvaceti lety to byl bankovní účet, před čtrnácti mobilní telefon a e-mail a teď Facebook, bez nichž se "nově" skoro nedá žít. Z hlediska Facebooku jako firmy je to dobrá zpráva, pokud se tato "závislost" potvrdí. Jeho plánované IPO, kde se cena akcií má vyšplhat do výše u jiné firmy ekonomicky nepodložené, by pak bylo dlouhodobým hitem.

Zatím tomu vše nasvědčuje. Facebook se už teď stal obrovským zdrojem informací pro banky, pojišťovny či současné i budoucí zaměstnavatele. Tlak na to, aby uživatelé vystupovali pod pravdivou identitou, kombinovaný s jejich neuvěřitelnou bezstarostností, zakládá fantastický potenciál do budoucna. Nic na tom nemění ani nedávná snaha německých zákonodárců omezit prověrky budoucích uchazečů o zaměstnání právě prostřednictvím této sítě, ani podobný záměr amerického Kongresu.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se