Billboard u české silnice (pokud možno se spoře oblečenou blondýnou prodávající střechové tašky) je připomínkou jiných časů - přesně sedí k dobám, kdy se ještě kouřilo v kancelářích, muži nosili bílé ponožky, dvouřadová saka, kufříkové mobily a "lepší restaurace" se poznala podle pestře divokého čalounění a co nejvíc nesrozumitelného jídelního lístku. Takže zhruba nějak tak k roku 1993.

Jenže vydržely dalších osmnáct let a další budou Česko hyzdit dokonce do roku 2016, neboť takové smlouvy někdo přesně v duchu raných 90. let kdysi uzavřel a nepochybně na tom neprodělal. Protože jiný důvod k jejich existenci být nemůže - průzkumů, podle nichž člověk při konfrontaci s touhle náloží vkusu a invence může hrůzou omdlít a nabourat se, pamatujeme za poslední roky několik.

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se