Vláda - simply clever. Tak takhle bohužel slogan kampaně na reformy, kterou si vláda objednává u reklamních agentur, znít nemůže.

Což je ovšem také důvod, proč je celá kampaň přinejlepším zbytečná. Když vláda nedokázala reformy komunikovat chytře od začátku, když vznikají v chaosu, když kupříkladu ještě dnes netušíme, jaké budeme platit od ledna daně, žádná reklamka ji nespasí. Celkem vzato má pravdu Karel Schwarzenberg, že reformy jsou jako Lada Niva. Zkuste si na to vymyslet slogan: "Smrdí to, ale jede to"? "Today - Tomorrow - Niva"? Hm...nějak to nefunguje.

V politice platí, že dobré zboží se chválí samo. Když ho nemáte, nepomůže vám sebemasivnější reklamní masáž. Vyprávět by o tom mohl Jiří Paroubek, kterému v roce 2010 nejdražší volební kampaň v historii vynesla minus půl milionu voličů.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se