Pro posthušákovskou Sazku teprve nyní začíná boj o život. Číselné loterie jsou jádrem jejího byznysu.V závěru loňského roku se tržby při losování pohybovaly mezi 35 až 50 miliony korun. Se startem loterií (po Tipsportu budou v rychlém sledu následovat loterie Fortuny a Synotu) začíná porcování trhu měkkého hazardu - podobně jako se startem Novy přišlo porcování trhu televizního.

Úspěšnost v souboji o miliardy z kapes drobných sázkařů těžko odhadovat. Na straně Sazky stojí tradice. Výrazy sázka a Sazka jsou v prostředí českých vyplňovačů tiketů nejen homonyma, ale i synonyma. Proti Sazce pak hraje narušená důvěra veřejnosti plus masivní investice a kreativita konkurence. Tipsport začal chytře "sporem" o název hry. Manažeři stěží mohli předpokládat, že plánovaný název Tipsportca projde - bylo by to, jako by si nechal výrobce limonády zaregistrovat název La Cofola a tvářil se, jako že nic. Byl to chytrý tah: kauzička proběhla všemi médii a nový - prý náhradní - název hry Tipšestka tak dnes zná každý.

Zbývá vám ještě 30 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se